S radostí sdělujeme, že v MoroSystems jsme si k šestnáctým narozeninám nadělili přírůstek do našeho technologického stacku a tím je Digital Experience Platform (DXP) od společnosti Magnolia, které nám umožní efektivněji stavět především portálová řešení pro naše zákazníky.

Magnolia DXP CMS

Proč jsme zvolili Magnolia DXP?

Protože platforma ctí moderní MACH architekturu, umožňující poskládat výsledné řešení optimálně dle businessových potřeb zákazníka. Obsahuje funkcionality pro orchestraci personalizované zákaznické komunikace. Podporuje ecommerce scénáře jak pro B2C, tak B2B modely. A v neposlední řadě samozřejmě tvorbu a správu obsahu určeného nejen pro web, ale i další digitální kanály. To vše na špičkové úrovni i pro nejnáročnější a nejkomplexnější projekty. 

Magnolia byla označena jako “Visionary” v 2022 Gartner® Magic Quadrant for Digital Experience Platforms a “Contender” v The Forrester Wave™: Digital Experience Platforms (DXPs), Q3 2021.

Co tím přinášíme klientům?

V první řadě lepší službu v návrhu optimálního technického řešení, kdy umíme srovnat výhody a nevýhody vývoje jak nad DXP platformou, tak čistě na zelené louce.

V druhé řadě plnohodnotnou alternativu k DXP platformám, které jsou v ČR zastoupeny napřiklad v podobě Liferay či Kentico Xperience. Pro firmy, které preferují řešení postavené na technologii Java, prakticky jedinou odpovídající alternativu k Liferay. Za výrazně kompetitivní náklady.

https://www.magnolia-cms.com/partners/partner/morosystems.html