Zveme vás na business snídani na téma
Získejte z JIRA Service Desk maximum
Jde vám z řešení ticketů hlava kolem? Neumíte vyhodnotit kvalitu poskytovaných služeb? Nedokážete se poučit z minulosti? Opakovaně vynalézáte kolo? Jsou vaši lidé demotivovaní, protože je váš nástroj složitý? Vrtá vám hlavou, zdali je možné service desk dělat lépe?
Příjměte naše pozvání na business snídani, na které vám představíme řešení.
Ukážeme si, jak získat z JIRA Service Desk maximum.
V průběhu business snídaně se zaměříme na to
- jak jednoduché je přizpůsobit JIRA Service Desk na míru vašim potřebám a procesům
- jak efektivně zvládnout komunikaci s uživateli skrze jednotný komunikační kanál
- jak měřit a vyhodnocovat kvalitu poskytovaných služeb
- jak nastavit pracovní postupy na míru dle ITIL
- jak propojit tickety s konfigurační databází (CMDB)
- jak propojit servisní a vývojářské týmy
- jak propojit Vaši JIRA s JIRA Service Deskem, který běží u zákazníka
- jak efektivně sdílet informace a učit se z minulosti
Nemusíte se obávat nudné prezentace. Připravíme si pro vás živé demo. Podíváme se na JIRA Service Desk z pohledu manažera, servisního týmu i zákazníka. Kdykoli se můžete zapojit a obohatit nás i ostatní účastníky o své poznatky a zkušenosti.
V průběhu snídaně vám budou k dispozici naši Atlassian Experti. Rádi Vám zodpovíme jakékoli dotazy nejen kolem JIRA Service Desku, ale i ostatních Atlassian nástrojů.
Termín a místo konání události
- V Praze 2. června 2016 v hotelu Troja od 9:00 do 11:30
- V Brně 6. června 2016 v hotelu Voroněž od 9:00 do 11:30
Registrace
Přihlaste se v čas. Účast je bezplatná.
Těšíme se na vás,
za MoroSystems Martin Benecký
Kontaktní osoba
Martin Benecký, Business Development Manager
e-mail: sales@morosystems.cz, telefon: 00420 608 864 664
O MoroSystems
V MoroSystems se specializujeme na implementaci JIRA, Confluence, Bitbucket a dalších Atlassain nástrojů do firem a organizací více jak 6 let. Za tuto dobu jsme získali unikátní znalosti a zkušenosti, které využíváme ve prospěch našich klientů stejně tak jako nás samotných. Pomohli jsme zlepšit spolupráci, komunikaci, projektové řízení, technickou podporu firmám jako je O2, Mountfield, iXperta, MediaFactory, eBay International.
Proč to děláme? Věříme, že pouze v prostředí podněcujícím spolupráci a otevřenou diskuzi mohou vznikat netradiční a inovativní řešení. Proto takové prostředí vytváříme a podporujeme nejen v naší firmě, ale pomáháme jej vytvářet i našim klientům.
Napsat komentář